19.06 - сподобалась невимушена атмосфера спілкування з тренерами, їх яскраво виражене бажання працювати з нами на протязі курсів. Зацікавив запропонований план роботи на період занять.
20.06 - цікавими були фізкультхвилики, видався дещо напруженим темп роботи, але все було цікаво, тому намагався встигати виконувати всі завдання.
21.06 - створення власних буклетів, обговорення тем проектів було цікавим, бо виконувалось у вигляді ключових, змістових та тематичних запитань, також ми створили календар проекту.
22.06 - створення власних Google карт, розстановка міток на них захопили мене, як й інших учасників, лекції тренерів були змістовними і цікавими. Новим і досить цікавим для мене були створення ментальних карт і хмари слів.
23.06 - сподобались приклади у ході лекції з медіаграмотності, тренер активно спілкувалась з нами, також отримав задоволення від спілкування на тему авторського права.
26.06 - знову розглядали нові та цікаві для мене ресурси для створення інфографіки, а також інтерактивних плакатів.
27.06 - у незвичному для мене форматі (у вигляді коментарів на блозі) проводилось оцінювання учнівських проектів, друга частина про тестові завдання була корисною, особливо робота з програмою MyTest.
29.06 - завершення роботи над проектами виявилось дещо складнішим ніж всі попередні заняття, адже багато потрібно було доопрацювати і розмістити на блозі. Сподобалось працювати з міжнародним освітнім онлайн середовищем miksike.net.ua, а найбільше зацікавили змагання, які проводять розробники цього ресурсу.
30.06 - заняття по створенню і публікації відеозвіту про проходження курсів в youtube була зовсім нескладною, але пізнавальною.
20.06 - цікавими були фізкультхвилики, видався дещо напруженим темп роботи, але все було цікаво, тому намагався встигати виконувати всі завдання.
21.06 - створення власних буклетів, обговорення тем проектів було цікавим, бо виконувалось у вигляді ключових, змістових та тематичних запитань, також ми створили календар проекту.
22.06 - створення власних Google карт, розстановка міток на них захопили мене, як й інших учасників, лекції тренерів були змістовними і цікавими. Новим і досить цікавим для мене були створення ментальних карт і хмари слів.
23.06 - сподобались приклади у ході лекції з медіаграмотності, тренер активно спілкувалась з нами, також отримав задоволення від спілкування на тему авторського права.
26.06 - знову розглядали нові та цікаві для мене ресурси для створення інфографіки, а також інтерактивних плакатів.
27.06 - у незвичному для мене форматі (у вигляді коментарів на блозі) проводилось оцінювання учнівських проектів, друга частина про тестові завдання була корисною, особливо робота з програмою MyTest.
29.06 - завершення роботи над проектами виявилось дещо складнішим ніж всі попередні заняття, адже багато потрібно було доопрацювати і розмістити на блозі. Сподобалось працювати з міжнародним освітнім онлайн середовищем miksike.net.ua, а найбільше зацікавили змагання, які проводять розробники цього ресурсу.
30.06 - заняття по створенню і публікації відеозвіту про проходження курсів в youtube була зовсім нескладною, але пізнавальною.
Олександре, в перший день ми працювали з документами спільного доступу та намагалися впорядкувати іх застосування у навчальному процесі. В другій частині занять ми намагалися зрозуміти правильність побудови навчальних цілй за трьома напрямками: досяжність, конкретність та вимірність. Чи важко Вам було впоратися з постановкою власних цілй навчання? Сьогодня ми зробили першу спробу вмотивування учнів до навчання через таксономію Блума та навички людини 21 століття. На жаль Ви не опублікували створений буклет учителя,тому неможливо дізнатися про повноту виконаних завдань, які ставились сьогодні на занятті.
ВідповістиВидалитиОлександре, Ви дуже дієспроможний слухач, тому критерії оцінювання Вашого успішного просування у навчанні на курсах будуть трошки вибагливішими. Ви згодні?
ВідповістиВидалитиЗгоден, буду старатись краще.
ВідповістиВидалити